Általános szerződési feltételek és Adatvédelmi tájékoztató és adatkezelési szabályok  

Hatályos: 2025.06.19-től visszavonásig

1.  A felek adatai

Vállalkozó:

EXPERT WOLF Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 1118 Budapest, Holdvilág utca 7. földszint 2. ajtó

Cégjegyzékszám: 01-09-433279

Adószám: 32609440-2-43

Bankszámlaszám: 10918001-00000127-65220003

E-mail: info @ expertdekor.hu Képviselő: Wolf Tamás ügyvezető

Megrendelő:

A szolgáltatás igénybe vevője, aki a szolgáltatásokra megrendelést ad.

2.  Az ÁSZF hatálya és alkalmazása

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: „ÁSZF”) az EXPERT WOLF Kft. (a továbbiakban: „Vállalkozó”) és ügyfelei (a továbbiakban: „Megrendelő”) között létrejövő szolgáltatási szerződésekre vonatkoznak, kivéve, ha a felek írásban ettől eltérően állapodnak meg.

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Vállalkozó által nyújtott alábbi szolgáltatásokra:

  • Autódekoráció (vágott fóliás, részleges és teljes csomagolás, ablak sötétítés)
  • Ablakfóliázás
  • Grafikai tervezés
  • Nyomtatás és kivitelezés
  • Kihelyezés és szerelés
  • Épületfóliázás (hő- és fényvédő, biztonsági fóliák)
  • Világító és nem világító 3D feliratok, cégtáblák gyártása és szerelése
  • Falmatrica gyártás és kivitelezés
  • Kampányok lebonyolítása országosan

Az ÁSZF elérhető a Vállalkozó székhelyén, valamint elektronikus formában.

3.  Megrendelés, szerződéskötés

A szolgáltatás megrendelése írásban (elektronikus úton vagy papír alapon) történik. A megrendelés akkor válik érvényessé, ha a Megrendelő az ÁSZF-et elfogadja és a Vállalkozó a megrendelést visszaigazolja.

A Megrendelő köteles a szolgáltatáshoz szükséges adatokat (pl. elérhetőség, számlázási adatok, grafikai anyagok) hiánytalanul és valósághűen megadni.

4.  Díjazás és fizetési feltételek

  • A szolgáltatás teljes bruttó díjának 50%-a előlegként fizetendő a megrendeléskor, amely a szerződés létrejöttének feltétele.
  • A fennmaradó összeg a szolgáltatás teljesítését követően, legkésőbb 8 naptári napon belül esedékes.
  • Fizetés módja: banki átutalás vagy készpénz.
  • Késedelmes fizetés esetén a Vállalkozó jogosult a Polgári Törvénykönyv 6:155. § szerinti késedelmi kamatot felszámítani.

5.  Teljesítés

  • A Vállalkozó a Megrendelő által jóváhagyott megrendelés és előleg beérkezése után kezdheti meg a szolgáltatást.
  • A teljesítési határidőt a felek egyedi megállapodásban rögzítik.
  • Vis maior (pl. nyersanyaghiány, időjárási viszonyok, külső szolgáltató késése) esetén a Vállalkozó jogosult a teljesítési határidőt meghosszabbítani, erről haladéktalanul értesíti a Megrendelőt.
  • A Megrendelő köteles a teljesített szolgáltatást átvételkor megvizsgálni, és az esetleges hibákat haladéktalanul jelezni. Az átvételt követően jelentett hibák esetén a Vállalkozó kizárhatja a felelősségét, kivéve, ha a hiba rejtett és bizonyítható.

6.  Garancia és szavatosság

  • A dekorfóliákra a Vállalkozó 2 év garanciát vállal rendeltetésszerű használat mellett.
  • Autófóliázás esetén a garancia időtartama az alkalmazott anyagok gyártói előírásaitól függően 1-5 év között változik, amelyről a Megrendelőt a megrendeléskor vagy az átvételkor írásban tájékoztatjuk.
  • Grafikai tervezési munkákra garancia nem vonatkozik. A Megrendelő a végleges grafikai anyag elfogadásával elismeri annak tartalmát és megjelenését, így reklamációt ezen jogcímen nem érvényesíthet.

7.  Felelősség

  • A Vállalkozó a szerződésszegéssel okozott károkért a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései szerint felel.
  • Kizárja felelősségét az elmaradt haszonért, következményi károkért, valamint a Megrendelő hibájából eredő károkért.
  • A Megrendelő által átadott grafikai vagy műszaki anyagok jogtisztaságáért kizárólag a Megrendelő felel. Harmadik személy által érvényesített szerzői jogi, iparjogvédelmi vagy egyéb igényekből eredő következményekért a Vállalkozó nem vállal felelősséget.

8.  Panaszkezelés

  • A Megrendelő jogosult a szolgáltatással kapcsolatos panaszát írásban (e-mailben vagy postai úton) benyújtani a Vállalkozónak.
  • A Vállalkozó a panaszt 15 munkanapon belül kivizsgálja és írásban választ ad.

9.  Jogviták

  • A felek minden jogvitát elsősorban békés egyeztetéssel kísérelnek meg rendezni.
  • Ennek eredménytelensége esetén a felek kikötik a Budai Központi Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét.

10.  Záró rendelkezések

  • A Megrendelő a megrendelés leadásával, illetve a szolgáltatás igénybevételével elfogadja jelen ÁSZF rendelkezéseit.
  • A Vállalkozó jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani, melynek aktuális változata elérhető a székhelyen és online.
  • Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv vonatkozó szabályai irányadóak.

11.  Adatvédelmi tájékoztató és adatkezelési szabályok

11.1. Az adatkezelő azonosítása

Az adatkezelő az EXPERT WOLF Kft. (székhely: 1118 Budapest, Holdvilág utca 7. fszt. 2.

ajtó, e-mail: info @ expertdekor.hu).

11.2. Kezelt adatok köre és forrása

A Vállalkozó a Megrendelőtől, illetve általa megadott forrásból kezeli az alábbi adatokat:

  • Név
  • Telefonszám
  • E-mail cím
  • Feltöltött grafikai anyagok, látványtervek
  • Számlázási adatok (név/cégnév, cím, adószám stb.)

11.3. Az adatkezelés célja és jogalapja

  • A Megrendelővel történő szerződés teljesítése, kapcsolattartás, ajánlatadás, szolgáltatás nyújtása (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont).
  • Számlázási és könyvelési kötelezettségek teljesítése jogszabályi előírás alapján (GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont).

11.4. Az adatkezelés időtartama

  • A személyes adatokat a szerződés teljesítésétől számított 8 évig kezeljük, amely megfelel a számviteli és egyéb jogszabályi előírásoknak.
  • A marketing célú értesítések esetén az adatkezelés az érintett hozzájárulásának visszavonásáig tart (amennyiben alkalmazható).

11.5. Az érintett jogai

A Megrendelő jogosult:

  • Hozzáférést kérni az általa kezelt adatokhoz.
  • Kérni az adatok helyesbítését vagy törlését, amennyiben jogszabály nem ír elő megőrzési kötelezettséget.
  • Tiltakozni az adatkezelés ellen, ha az jogalapja az érdeksérelem vagy hozzájárulás.
  • Adathordozhatóságot kérni, amennyiben az alkalmazható.
  • Panaszt tenni a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (NAIH).

11.6. Adatbiztonság

A Vállalkozó megfelelő technikai és szervezési intézkedéseket alkalmaz az adatok védelmére illetéktelen hozzáférés, megváltoztatás vagy megsemmisítés ellen.

11.7. Adattovábbítás

Az adatokat kizárólag a szerződés teljesítéséhez szükséges mértékben továbbítjuk alvállalkozóknak vagy jogszabályi kötelezettségek esetén hatóságoknak.

11.8. Kapcsolattartó

Az adatkezeléssel kapcsolatos kérdések, panaszok esetén az alábbi elérhetőségen kérjük a kapcsolatot:

E-mail: info @ expertdekor.hu